e-Emph@sis Τρέχον Τεύχος
Ηλεκτρονικό Περιοδικό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
Σεπτέμβριος 2008 - 11o 'Αλλα Τεύχη



Ανθρωποκεντρική διάσταση στην Εκπαίδευση
 

Ανθρωποκεντρική διάσταση στην Εκπαίδευση

Στην ενότητα αυτή διαβάστε:
  • Τα Παιδιά μαθαίνουν για τα Δικαιώματά τους
    Νέο Πρόγραμμα στα Δημοτικά Σχολεία    Γνωρίζουν τα παιδιά μας τα δικαιώματά τους; Σίγουρα όχι όλα και σίγουρα όχι καλά. Με τη βοήθεια της UNICEF και του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αυτό μπορεί να αλλάξει ριζικά. Το πρόγραμμα «Τα παιδιά μαθαίνουν για τα Δικαιώματά τους» πραγματοποιείται στα Δημοτικά Σχολεία της επικράτειας τη νέα σχολική χρονιά 2008-2009, με στόχο τη γενικότερη προώθηση της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού η UNICEF, με την παρουσία και τη συνδρομή της ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ, διανέμει δωρεάν σχολικό υλικό σε μαθητές δημοτικών σχολείων, τα οποία βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας καθώς και σε περιοχές ιδιαίτερης ιστορικής και πολιτισμικής σημασίας, όπως στην Πέλλα, στη Βεργίνα, στη Δημητσάνα, στο Μυστρά, στη Γαύδο κ.ά.
    Διαβάστε περισσότερα...


  • Ανθρωποκεντρική εκπαίδευση στην πράξη
    Εγγραφή και φοίτηση Ρομά   Η πρώτη σύνοδος κορυφής για τα προβλήματα των Ρομά πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008, στις Βρυξέλλες. Η σύνοδος συγκλήθηκε με πρωτοβουλία διαφόρων μη κυβερνητικών οργανώσεων με στόχο την ενιαία πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) έναντι της μεγαλύτερης εθνοτικής μειονότητας της Ευρώπης, των Ρομά. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς στην ΕΕ ζουν αυτή τη στιγμή γύρω στα 10 εκατομμύρια Ρομά. Η Κομισιόν κάλεσε, διά στόματος του προέδρου της, κ. Ζοζέ Μπαρόζο, τα κράτη-μέλη της ΕΕ να παράσχουν «πραγματικές ευκαιρίες» ένταξης στα μέλη της μειονότητας των Ρομά και να εξαλείψουν τις διακρίσεις. «Η δραματική κατάσταση των Ρομά δεν μπορεί να διευθετηθεί από τις Βρυξέλλες» τόνισε ο κ. Μπαρόζο.
    Διαβάστε περισσότερα...


      Εκτυπώσιμη Μορφή Εκτυπώσιμη Μορφή       
Υλοποίηση: ΕΑΙΤΥ - Τομέας Δικτυακών Τεχνολογιών Συντακτική Ομάδα         Επικοινωνήστε μαζί μας