e-Emph@sis Τρέχον Τεύχος
Ηλεκτρονικό Περιοδικό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
Σεπτέμβριος 2007 - 1o 'Αλλα Τεύχη

Γενικότερα Θέματα
 

Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων - Διοικητικά θέματα

Με στόχο την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της εκπαίδευσης σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν σύμφωνα με την Γενική Διεύθυνση Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠ.Ε.Π.Θ. κατά το σχολικό έτος 2006-2007 οι παρακάτω αποφάσεις:

Για την κάλυψη οργανικών κενών και των δύο βαθμίδων:
 
ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
α) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση                                          2.933
β) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση                                         5.628
 
ΜΕΤΑΤΕΘΗΚΑΝ
α) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση                                          5.338
β) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση                                         8.420
 
Για την εξυπηρέτηση αναγκών κοινωνικών κριτηρίων καθώς και υπηρεσιακών αναγκών:
 
ΑΠΟΣΠΑΣΤΗΚΑΝ
α) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση                                          5.173
β) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση                                         2.726
Καθώς και στην Κεντρική Υπηρεσία, σε Περιφερειακές Υπηρεσίες και σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι., Ο.Ε.Ε.Κ.)
α) από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση                                     1.540
β) από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση                                    4.235
 
Για την πλήρωση λειτουργικών κενών εκπαίδευσης προσελήφθηκαν:
 
ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
α) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση                                          7.287
β) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση                                         4.218
 
ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
α) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση                                          5.679
β) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση                                         4.068
 
Για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και την αναβάθμιση του λειτουργικού και θεσμικού τους ρόλου ολοκληρώθηκε η διαδικασία επιλογής των Σχολικών Συμβούλων. Τοποθετήθηκαν και ανέλαβαν τα καθήκοντά τους:
 
α) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση                                            387
β) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση                                           403
  
Στο πλαίσιο της προσπάθειας δημιουργίας νέων σχολικών μονάδων εκπαίδευσης ιδρύθηκαν, συγκροτήθηκαν και τέθηκαν σε λειτουργία οι κάτωθι:
 
α)   στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Ιδρύσεις Νηπιαγωγείων                                                       92
Προαγωγές Νηπιαγωγείων (από μονοθέσια σε διθέσια)          42
Ιδρύσεις Δημοτικών Σχολείων                                               30
Προαγωγές Δημοτικών Σχολείων                                         177
 
β)   στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ιδρύσεις Γυμνασίων και Λυκείων                                           38
 
Παράλληλα ιδρύθηκαν τρία νέα Γραφεία Εκπαίδευσης με αρμοδιότητες σε θέματα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
 
Όσον αφορά την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολικών μονάδων στο θέμα της καθαριότητας, θα πρέπει να τονιστεί ότι ένα πάγιο αίτημα ικανοποιήθηκε πρόσφατα με την μονιμοποίηση 7.212 καθαριστριών/καθαριστών δημοσίων σχολείων.
 
Τέλος για τη φιλοξενία μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από την Ελλάδα και το εξωτερικό λειτούργησαν επτά (7) μαθητικές κατασκηνώσεις, σε διάφορες περιοχές της χώρας ενώ παραχωρήθηκε η χρήση μαθητικών κατασκηνώσεων, που δεν λειτουργούν, στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και άλλους φορείς.

       Εκτυπώσιμη Μορφή  Εκτυπώσιμη Μορφή              
Υλοποίηση: ΕΑΙΤΥ - Τομέας Δικτυακών Τεχνολογιών Συντακτική Ομάδα         Επικοινωνήστε μαζί μας